سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برگه اصلی وبسایت

پیاده سازی تارنمادر مجموع پیاده سازی از برگه اصلی وبسایت شروع میشود و برای صفحه های داخلی از پوسته یا این که به عبارتی قالب وبسایت به کار گیری می گردد. پوسته تحت عنوان قالبی برای محتوای صفحه ها طراحی سایت فروشگاهی  و دربرگیرنده ساختار اصلی تارنما است. بطور کلی یک وبسایت غالب بایستی به طوری باشد که از نگاه استفاده کننده آخری پیشرفته باشد که برای برآورده نمودن این موضوع بایستی از کدهای XHTML / CSS مطابق استانداردهای جهانی استعمال شود که حداکثر کارائی را برای مخاطبین تولید کند.
کدنویسی وبسایتکد نویسی سایت نیز به گویش های برنامه نویسی مختلفی انجام می‌گردد و تمام کدها از صفر بوسیله گروه فنی برنامه نویسی نوشته میگردد. حتی برخی تارنما ها از افزونه یا این که قالب های فراهم به کار گیری می نمایند. سرعت تارنما و سئو کدها نیز جزء مهمترین مسائلی میباشد که در کدنویسی باید مدنظر قرار بگیرد.
بعداز اتمام طراحی وب سایت، می بایست وبسایت را به طور آزمایشی بالا بیاورید تا ایرادات احتمالی آن را برطرف فرمائید. در واقع می‌توانید یک دمو از وب سایت را به‌این چهره که یک سابدامین با اسم demo.domainname.com بسازید و آن را به کارفرمای خویش نشان دهید.
آزمایش و رفع نادرستدر‌این مرحله نخست باگ های سیستم شناسایی و بوسیله واحدهای مربوطه تصحیح شود. در مرحله بررسی و آزمایش، تارنما بر روی دامنه آزمایش منتشر گردیده و وب سایت تماما در دست صاحب کار قرار می‌گیرد.
ورود داده ها نخستین وبسایتبعداز آزمایش وب سایت، مرحله دیتاگذاری و ورود دیتا آغاز می شود. در‌این مرحله ساخت وب سایت، محتوا و عکس های شما در وب سایت وارد میگردد. محتوای وبسایت شما می بایست در راستای عمل شما باشد و برای seo تارنما شما برای موتور جستجوی گوگل مطلوب باشد.