سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایتون چیست؟ همه آنچه باید درباره پایتون بدانید!

پایتون چیست؟ همه آنچه باید درباره پایتون بدانید!

 

 

پایتون چه است؟

پایتون چه می‌باشد : امروزه  طراحی سایت فروشگاهی تعداد لهجه های اپ نویسی بسیار زیاد میباشد و هریک کاربردهای مختلفی دارا‌هستند. هر مورد از این لهجه‌ها مزایا و معایب خودشان را دارا هستند. یکی لهجه‌ های اپ نویسی مطرح در بین برنامه نویس ها پایتون میباشد که روز آپ تو دیت به واحد سنجش محبوبیت آن اضافه میگردد. از این لهجه نرم افزار نویسی برای انجام کارهایی متعددی برای مثال اپلیکیشن نویسی هوش تصنعی، توسعه و گسترش اینترنت، ساخت و ساز برنامه های تلفن همراه و دسکتاپ به کار گیری میشود. درصورتی که برای آغاز فراگیری پایتون و گزینش آن با تردید، شک وتردید و سوال ها متعددی در هم اکنون دست و پنجه قابل انعطاف کردن می‌باشید، ادامه این مقاله را از دست ندهید تا بدانید لهجه نرم‌افزار نویسی پایتون چه است و چه کارهایی را قادر است انجام دهد. همینطور در شرایطی‌که تجربه اپ نویسی با متلب و انجام پروژه متلب را دارید می‌توانید نوشته ی علمی مقایسه متلب و پایتون را مطالعه فرمایید.

 

پایتون یک لهجه اپ نویسی سطح بالا تعبیروتفسیر گردیده برای اپلیکیشن نویسی همگانی میباشد. این لهجه دارنده یک فلسفه پباده سازی میباشد که بر قرائت کد، به خصوص با استعمال از خلأ اساسی پایدار میباشد. Python دارنده یک سیستم نوع پویا و رئیس خاطر اتومات میباشد و پارادایم های چندگانه نرم‌افزار نویسی را پشتیبانی می نماید. مفسر پایتون برای اکثری از سیستم کارداران در دسترس میباشد.

 

پایتون چه می باشد و چه‌گونه به‌وجود آمد؟

لهجه اپلیکیشن‌نویسی پایتون در سال 1991 میلادی به وسیله یک اپلیکیشن‌نویس هلندی به‌اسم خیدو فان روسوم (Guido van Rossum) تولید شد، این گویش با امکان‌های فراوان و شگفت‌انگیزی که داراست تحولی در دنیای اپلیکیشن‌نویسی به‌وجود آورده میباشد، از گسترش‌ی نرم افزار‌های ذیل اینترنت گرفته تا تولید بازی‌های رایانه‌ای!

 

خیدو فان روسوم تولید کننده لهجه اپلیکیشن نویسی پایتون

خیدو فان روسوم تولیدکننده لهجه اپلیکیشن نویسی پایتون

در سال‌های اخیر، پایتون گزینه اعتنا اکثری از اپلیکیشن‌نویسان بوده و روز آپ دیت بر تعداد آنان افزوده می گردد، هرچند هنوز در جمهوری اسلامی ایران هنوز مقام خویش را پیدا نکرده میباشد، البته می‌قدرت آینده‌‌‌ی روشنی برای آن تصور کرد، چون کاربردهای فراوانی داشته و در نرم‌افزار‌نویسی اکثری از وب سایت‌های دارای اعتبار آیتم به کار گیری قرار گرفته میباشد.

 

پایتون یک لهجه اسکریپتی میباشد که کدهای آن در پلتفرم های لینوکس، ویندوز، مکینتاش، سیستم ادله‌های تلفن همراه و حتی پلی‌استیشن قابل اجراست و به‌ادله امکان‌های فراوانی که دارااست، به یکی‌از لهجه‌های آیتم عشق‌ی نرم‌افزار‌نویسان اینترنت تبدیل گردیده و کمپانی‌های بزرگی مثل گوگل، یاهو، اینستاگرام، ناسا، یوتیوب و… در سطح بالایی در درحال حاضر استعمال از آن می‌باشند.