سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقدمه طراحی رابط کاربری (UI) وب سایت

 

پباده سازی رابط کاربری (UI) بر پیش گویی کارهایی که ممکن میباشد یوزرها به انجام آن نیاز داشته باشند و اطمینان از این که رابط دارنده عناصری میباشد که دسترسی، فهم و به کار گیری از آنان برای تسهیل آن اقدامات سهل میباشد، تمرکز داراست. رابط کاربری مفاهیمی را از پباده سازی تعاملی، پباده سازی بصری و معماری داده ها عده می نماید.

 

گزینش موادسازنده رابط

 

یوزرها با تلاش عنصرها رابط به طریقی آشنا می باشند. به این ترتیب همت نمائید در تعیین هایتان و دکورا سیون آنها منطقی  طراحی سایت فروشگاهی و قابل پیش گویی باشید. انجام این دستور به کامل شدن فعالیت، همت و فایده وری و رضایت شما یاری خواهد کرد.

 

موادسازنده رابط مشتمل بر موردها تحت میشوند؛ ولی صرفا به‌این موردها محدود نیستند:

 

در دست گرفتن های ورودی: دکمه ها، بخش های متنی (یا این که باکس متن)، کادرهای انتخابی، دکمه های رادیویی، لیست کشویی یا این که کرکره ای، فریم فهرست، کلیدهای تغییر‌و تحول شرایط (فعال و غیر فعال کردن)، قاب تاریخ

 

مولفه های داده یابی: نشانگر شیت، اسلایدر (زبانه متحرک)، قاب جست و جو، برگه بندی یا این که شیت گذاری، برچسب ها، آیکون ها

 

مولفه های اطلاعاتی: باکس راهنما (راهنمای یک خطی در قابل انعطاف افزارها که با نگه داشتن موشواره روی آن نمایان می گردد.)، آیکون ها، نوار پیشرفت، اعلان ها، قاب پیام (پنجره کوچکی که با ظواهر شدن، اطلاعاتی را به مخاطب ارائه میدهد؛ هنگامی مخاطب با فشار دکمه موشواره، تلاوت پیام را اعلام میکند، قاب پیام ناپدید می‌گردد.)

 

بعضی اوقات ممکن میباشد چند عنصر برای اکران محتوا مطلوب باشند. زمانی این واقعه می افتد، اصلی میباشد که ردوبدل ها و تعاملات را در لحاظ بگیرید.