سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر مرورگری که از JavaScript

– هر مرورگری که از JavaScript یا این که سیستم تقاضای XMLHttp پشتیبانی نکند، قابلیت و امکان استعمال درست از صفحاتی که به Ajax کدنویسی گردیده اند را نخواهد داشت. ولی در مرورگرهای مهم مانند فایرفاکس، گوگل کروم چنین مشکلی نیست و از به عبارتی در آغاز این مرورگرها کدهای ajax پشتیبانی کرده اند.
– با دقت به ساختار صفحاتی که از این حرفه آوری به کار گیری مینمایند و ماهیت پویای محتوای Ajax، این احتمال موجود هست که تلاوت این محتوا به وسیله برنامه های Crawler با خلل روبرو شود؛ در سود این صفحه های ممکن میباشد بخوبی در موتورهای کاوش گر مرتبه بندی نشوند.
– مراقبت و محافظت، اشکالزدایی و آزمایش صفحاتی که چنین محتوایی ایجاد مینمایند سخت میباشد.
– وقتی که شما از Ajax برای تغییر‌و تحول داینامیک  طراحی سایت فروشگاهی محتوای برگه به کار گیری می‌کنید، قابلیت و امکان مشاهده محتوای بیشتر گردیده را در بخش view source برگه نخواهید داشت چون محتوای برگه به عبارتی چیزی میباشد که در صدر از سرور خوانده گردیده بود، بدین ترتیب بعد از رفرش دوباره برگه نیز محتوا به به عبارتی وضعیت پیشین برمیگردد. در‌صورتی‌که می خواهید در اطراف ASP.NET از Ajax استعمال فرمائید بایستی در اولِ ورقه خویش یک در اختیار گرفتن ScriptManager قرار دهید. علامت اصلی Ajax در ASP.NET، کنترلی به اسم UpdatePanel میباشد. می توانید این در دست گرفتن را به یار و همدم بقیه کنترلهای مرتبط با Ajax در کاغذ ای با اسم Ajax در نوار ابزار ویژوال استودیو بیابید.

کلام آخری برای طراحی وبچنانچه شما نیز اخیرا به فن طراحی وب سایت گام گذارده اید ناچار خواهید بود که روزمره در این باره مطالعه تخصصی داشته باشید و از فناوری های تازه کدنویسی و طراحی وب سایت در سراسر جهان آگاه گردید. کمپانی طراحی وب پیام موزیک با کادری ماهر از آپ دیت ترین تکنولوژی های طراحی وب سایت برای ارتقاء سطح کیفی وب سایت های پباده سازی گردیده در کشور ایران استعمال میکند.