سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرمافزار نویسی اینترنت با پایتون

اپلیکیشن نویسی اینترنت با پایتون

 

اپ نویسی اینترنت با پایتون

 

مرحله چهارم: به‌ فعالیت اندازی و آزمایش کردن نرم‌افزار پیاده‌سازی گردیده به طور محلی

 

تا اولِ این مرحله، فضا مجازی جهت نرم‌افزار نویسی اینترنت در پایتون ایجاد، ساختار پوشه‌ها و فولدر‌ها معین و اپلیکیشن‌نویسی Front-End و Back-End اپ کاربردی پایین اینترنت انجام یافته میباشد. در‌این مرحله، نرم‌افزار کاربردی درج شده اجرا و به طور محلی (تحت عنوان مثال، روی لپ‌تاپ) آزمایش می گردد.

 

صرفا کافی میباشد با استعمال از فرمان تحت، نرم‌افزار درج شده را اجرا نمایید.

 

python main.py

 

1

 

python main.py

 

برای اجرای اپ ذیل اینترنت روی مرورگرهای سیستم، صرفا کافی میباشد به URL اکران داده گردیده بعداز اجرای فرمان بالا در Command Prompt مراجعه‌نمایید و نرم‌افزار کاربردی پیاده‌سازی گردیده را روی مرورگر سیستم خویش آزمون فرمائید:

 

نرم افزار نویسی اینترنت با پایتون

 

نرم‌افزار نویسی اینترنت با پایتون

طراحی سایت فروشگاهی

 به‌ فعالیت اندازی اپلیکیشن کاربردی پیاده‌سازی گردیده در Google Cloud

 

پایانی مرحله از فراگیری نرم‌افزار‌ نویسی اینترنت با پایتون (ساخت نرم‌افزار کاربردی پایین اینترنت جهت اکران داده ها آب و هوایی)، به اشتراک‌گذاری پروژه میباشد. قابل توجه میباشد که علاوه بر Google Cloud، پلتفرم‌های دیگری نظیر AWS ،Azure و Heroku نیز برای به اشتراک‌گذاری پروژه‌ها وجود دارا هستند. با این درحال حاضر، درین مقاله از Google Cloud برای به اشتراک‌گذاری پروژه‌ها مصرف شده میباشد.

 

برای به‌کاراندازی نرم افزار کاربردی پیاده‌سازی گردیده در Google Cloud، موردنیاز میباشد فرآیند پایین صورت پذیرد:

 

«کیت گسترش قابل انعطاف‌افزاری» (Software Development Kit) روی سیستم نصب خواهد شد (از راهبرد ارائه گردیده در پیوند [+] به کار گیری نمائید).

 

به اکانت کاربری Google Cloud خویش وارد گردید (چنانچه که تا قبل از این در Google Cloud نام نویسی نکرده باشید، می بایست قبل از داخل شدن به اکانت کاربری، تثبیت‌اسم نمائید).

 

یک پروژه تازه بسازید و مطابق صورت‌های پایین، Project ID را ذخیره فرمائید.