سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 نکته برای بهبود خلاقانه طراحی سایت

 

شرایط مطالعه 

پباده سازی های خطا  طراحی سایت فروشگاهی  میتونه به طراحان یاری کنه تا ایرادات رو حافظه بگیرند و ازش دوری نمایند. بهرحال هیچ پباده سازی دوست نداره تنها از طرح دیگر افراد اسکن کنه و ازشون به کار گیری کنه.

 

موارد ذیل رو بخاطر بسپازید, این ها امداد می نمایند پباده سازی خلاقانه تری داشته باشید:

 

 

 

بهبود ساخت وب سایت

 

 

 

1- برای پباده سازی خلاقانه از بیرون وب الهام بگیرید

طراحان وقت متعددی برای یافتن مثال های آنلاین خوب نمی گذارند. منابع زیاد و گوناگون الهام بخشی برای اشخاص خلق کننده وجود دارااست. این ممکنه دربرگیرنده بقیه گونه های شغل های منتشر گردیده مثل پباده سازی ساختمان و حتی مناظر طبیعی باشه.

 

 

 

2- درمورد رنگ ها بیاموزید

گهگاه یادگیری بیشتر درمورد رنگ های کامل کننده امداد متعددی می کنه. یک مکان خوب برای استارت این پیوند می‌باشد که بوسیله یک شرکت نگارگری تهیه و تنظیم گردیده. مجدد, خیلی از مفاهیم متفرقه مثل پباده سازی منزل میتونه به بهبود پباده سازی سایت شما یاری کنه.

 

 

 

3- درمورد فونت ها بیشتر بدانید تا پباده سازی خلاقانه داشته باشید

اندازه و صورت نوشته ها در یک برگه میتونید امکان خوانایی یک تارنما رو ارتقاء بده. این همینطور تاثیری که وب سایت روی بازدیدکنندگان می گذاره رو تغییر و تحول میده. طراحان سایت نیاز دارا هستند که بدانند چه فونت هایی ماهر بنظر می رسند و با محتوا و مسئله وب سایت آیتم نظرشون مطابقت داره.

 

 

 

4- استعمال از بک گراندها رو فراموش نکنید

سال‌ها قبلی, طراحان به عدم به کار گیری از بک گراندها سفارش می شدند, دلیلش هم استعمال ی پهنای باند بود. بهرحال, امروزه seo این تصاویر برای لود سریعتر ممکن گردیده. همینطور اکثر یوزرها به وب پرسرعت دسترسی دارا‌هستند. بک گراند ها ممکنه برای نسخه گوشی وب سایت دور از شوخی خیس هم باشه.

 

 

 

5- فتوشاپ حافظه بگیرید تا خلاقانه طراحی وب فرمایید

طراحانی که به ابزارهایی مثل فتوشاپ مسلط می باشند میتونند هرچیزی که خودشان یا این که مشتری شان تصور می نماید را بسازند. تعداد متعددی منابع آنلاین وجود دارا‌هستند که میتونند به طراحان برای ارتقاء مهارتشون در قضیه ها و ابزارهای متفاوت, یاری نمایند.

 

 

 

6- با یک نگارگری استارت نمایید

طراحان متعددی از به عبارتی نخست سراغ قابل انعطاف افزارهای طراحی سایت یا این که حتی کدنویسی آن به HTML رفتند, ولی برای اشخاص خلق کننده خط مش بهتر اینه که نخست طرح یا این که ایده ی خودشون رو در یک برگه پیاده سازی نمایند بعد سراغ روند بعدی بروند. اینکار سبب ارتقاء خلاقیت طراحان و سازماندهی بهتر طرح ها میگردد.

 

 

 

7- اینترنت گردی نمائید

تعداد متعددی نمونه برای تارنما هایی با پباده سازی خوب و بد وجود دارااست که براحتی در وب پیدا می گردند. دنبال سایت هایی که غالب ی پاداش پباده سازی شدند بگردید و از اون طرح ها برای ارتقاء مهارت و خلاقیت خودتون به کارگیری نمایید. همینطور دنبال تارنما هایی با پباده سازی بد بگردید تا بدانید از چه چیزهایی بایستی دوری کنید. گهگاه نگاه کردن به تارنما های بد میتونه درتوان محاسبه وب سایت های خوب یاری کنه.

 

 

 

از ابزارهای جان دار به کار گیری نمائید

امروزه هزاران ابزار متعدد با قابلیت و امکان های جالب وجود دارا‌هستند که شما میتونید از هریک در یک قسمت از اینترنت سایتتون به کارگیری نمائید. این ابزارها آنقدر متنوع و فراوان می باشند که حتی کاوش برای اون ها میتونه ایده های جدیدی برای شما کردار کنه. پس فراموش نکنید تا مکان ممکن از شایسته ترین این ابزارها استعمال نمایید.