سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تارنما خبری

طراحی سایت فروشگاهی

شاید درصورتی که بخواهیم به سالها پیش برگردیم، به هنگامی که وردپرس یک سیستم متحوای فراهم نبود و یک خدمت وبلاگی و خبری بود. در آن دوران شاید شایسته ترین سیستم وبلاگی را ارائه میداد. مدت سپری شد و وردپرس به یک سیستم محتوای مهیا یا این که به عبارتی CMS تبدیل شد که بیشتر بر مبنای محتوای متنی بود و می‌باشد. از این رو وب لاگ‌های خبری بیشتر به سمت وردپرس روی آوردند. هر یکسری که با توسعه و گسترش پلاگین‌های وردپرسی طراحان وب سایت صفحه ها خویش را بیشتر با وردپرس پباده سازی کردند. از این رو بخش اعظمی از طراحان وب سایت، وردپرس را شایسته ترین مورد برای سایت‌های خبری می دانند. تا آخر نوشته‌ی‌علمی یاور ما باشید تا در باب مزایای طراحی وب خبری با وردپرس و پلاگین های ما یحتاج وب سایت خبری حرف کنیم.

مزایای ساخت وب سایت خبری با وردپرس

همانگونه که گفته شد وردپرس دوستداشتنی ترین پلت فرم ساخت سایت در وب میباشد که بیشتر وب سایت‌ها از این سیستم مدیر محتوای فراهم به کار گیری میکنند.

 

استدلال این محبوبیت هم وجود پلاگین‌های کاربردی برای سایت میباشد. پلاگین هایی که مخصوصا در سایت‌های خبری بسیار کاربردی بود و فعالیت را برای یوزرها ریلکس میکند.

 

درین نوشته‌ی‌علمی همت گردیده یکسری پلاگین کاربردی وب سایت‌های خبری را مرور کنیم.

 

به چه شکل یک تارنما خبری پیروز داشته باشیم؟

پیروزی یک وب سایت خبری مبنی بر تعداد کاربر آن اندازه گیری می‌شود و پارامترهای مختلفی جهت بهبود کیفیت وبسایت های خبری وجود داراست. در مرحله نخستین، یک وب سایت خبری می بایست بتواند ترافیک ما یحتاج خویش را از روش گوگل و یا این که ورودی بی واسطه تامین نماید و آن گاه با پباده سازی مطلوب و کیفیت محتوای قابل قبول یوزرها را در وبسایت نگهداری کرده و آنها‌را تبدیل به مخاطب با مسئولیت کند. به دنبال به بعضی از مهم‌ترین خصوصیت های تارنما های خبری پیروز اشاره میکنیم.

 

معرفی پلاگین های کاربردی ساخت وب سایت خبری

پلاگین Simple author box

دانلود پلاگین simple author box 

 

یک کدام از پلاگین‌های کاربردی تارنما های خبری پلاگین simple author box میباشد که در انتهای نوشته‌ها و خبرهای تارنما شما یک باکس تالیف کننده اضافه میکند. درین باکس می توانید اسم مولف، عکس مولف و توضیحات تالیف کننده را نشان دهید. همینطور پروفایل کانال های اجتماع نویسندگان با کلیک بر روی اسم هر مولف قابل مشاهده میباشد.

 

پلاگین باکس تالیف کننده دارنده ورژن دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه میباشد.

 

همینطور می‌توانید باکس تالیف کننده را در تمپلیت های مستقل به کار گیری فرمایید.

 

نصب این پلاگین کاربردی را برای تارنما خبری توصیه می کنیم.

 

دانلود پلاگین simple author box

 

پلاگین scroll Post Excerpt

پلاگین scroll Post Excerpt

 

یکی از دیگر از پلاگین های کاربردی تارنما های خبری پلاگین scroll post excerpt میباشد که به شما یاری میکند قسمت های متفاوت خبری که در سایت جای دارد را از جمله در سایدبار قرار دهید و با اسکرول آن‌ها را مرور نمایید. نصب این پلاگین برای تارنما های خبری سفارش میشود.

 

پلاگین YOP Poll

پلاگین YOP Poll

 

نظرسنجی در وب سایت های خبری نقش بسیار متعددی در جذب استفاده کننده و بازدید داراست. از این رو نصب یک پلاگین کاربردی برای ساخت و ساز لحاظ سنجی در تارنما واجب میباشد. پلاگین YOP Poll به شما این قابلیت و امکان می دهد که یک نظرسنجی در کاغذ موردنظر ساخت‌و‌ساز نمائید.

 

قابلیت و امکان تولید، دستکاری، اسکن، تعیین تک مورد ای و دو آیتم ای به عنوان مثال تجهیزات این پلاگین میباشد.

 

دانلود پلاگین scroll Post Excerpt

 

پلاگین Yet another related posts

پلاگین Yet another related posts

 

از سایر پلاگین های کاربردی دیگر برای وب سایت های خبری میتوان به پلاگین Yet Another Related Posts اشاره نمود .

 

در واقع این پلاگین پست‌های مربوط به خبر را نشان می دهد. برای مثال کسی در درحال حاضر قرائت خبری در زمینه ی چای سبز میباشد و شما با این پلاگین مطالب دیگر وبسایت درخصوص چای سبز را در مقاله اکران میدهید تا خواننده داده ها بیشتری در خصوص آن کسب نماید.